Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11311
Title: Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами
Other Titles: Формирование и реализация стратегии делового общения предприятия с зарубежными партнерами
Forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise is with foreign partners
Authors: Мельник К. В.
Мельник Е. В.
Melnyk К. V.
Keywords: ділове спілкування
переговорний процес
стратегія
розвиток
оцінка
управління
аналіз
ефективність
деловое общение
переговорный процесс
стратегия
развитие
оценка
управление
анализ
эффективность
business commonunication
voice process
strategy
development
estimation
management
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мельник К. В. Формування і реалізація стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К. В. Мельник. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
В дипломній роботі предметом дослідження є теоретико-методичне забезпечення формування та реалізації стратегії ділового спілкування підприємства із закордонними партнерами. На основі проведеного аналізу фінансово-господарської та зовнішньоекономічної діяльності ДП «Завод хімічних реактивів» розроблено рекомендації розробити рекомендації щодо формування та реалізації стратегії спілкування підприємства із закордонними партнерами з урахуванням зовнішніх факторів впливу та його міжнародної конкурентної позиції
In diploma work the article of research is the теоретико-методичне providing of forming and realization of strategy of business commonunication of enterprise with foreign partners. On the basis of the conducted analysis of financially-economic and external economic activity of ДП "Plant of chemical reagents" is worked out to recommendation to work out recommendations in relation to forming and realization of strategy of commonunication of enterprise with foreign partners taking into account the external factors of influence and him international competition position
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11311
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарий Мельник К. В..pdf144,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.