Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 296 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємстваШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2016Рекомендації як інструмент просування бізнес-стратегійСтепаненко В. О.; Степаненко В. А.; Stepanenko V. O.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банку" для студентів спеціальності 8.03050802 "Банківська справа" всіх форм навчанняХмеленко О. В.; Хмеленко А. В.; Hmelenko O. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2015Організаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛіповецька О. П.; Липовецкая А. П.; Lipovetskaya A. P.
2014Creation et integration du suivi des sites WEB a l’aide des outils web analytics afin d’optimiser les investissements dans le marketing numeriqueDacin A.; Дачин А.; Дачін А.
2014РОЛЬ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАБаканов І. В.
2014CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУСтепаненко Н. М.
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.