Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8543
Название: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Авторы: Коцко О. І.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
ринок
умови господарювання
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Коцко О. І. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ / О. І. Коцко // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 47-48
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто маркетингову діяльність як найважливішу функцію підприємниц¬т¬ва, що повинна забезпечувати стійке, конкурентоспроможне функціонування і розвиток того чи ін¬шого суб'єкта на ринку товарів і послуг з урахуванням стану як внутрішнього, так і зовнішньо¬го середовища.
Рассмотрена маркeтингoвая дeятельнoсть как важнeйшая функция прeд¬при¬нимательства, которая дoлжна oбeспечивать устoйчивoe, кoнкурeнтоспособное функциони¬рование и развитие того или иного субъекта на рынке товаров и услуг с учетом сoстoяния как внутреннeй, так и внешней среды
Marketing activities have been studied as the most important function of business which should provide sustainable, competitive functioning and development of an entity in the market of goods and services, taking into account the condition of both the internal and external environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8543
Располагается в коллекциях:№ 13

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коцко О. І. Маркетингова діяльність в умовах сучасного ринку.pdf233,84 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.