Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8543
Title: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Authors: Коцко О. І.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингова стратегія
ринок
умови господарювання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Коцко О. І. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ / О. І. Коцко // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 47-48
Abstract: Розглянуто маркетингову діяльність як найважливішу функцію підприємниц¬т¬ва, що повинна забезпечувати стійке, конкурентоспроможне функціонування і розвиток того чи ін¬шого суб'єкта на ринку товарів і послуг з урахуванням стану як внутрішнього, так і зовнішньо¬го середовища.
Рассмотрена маркeтингoвая дeятельнoсть как важнeйшая функция прeд¬при¬нимательства, которая дoлжна oбeспечивать устoйчивoe, кoнкурeнтоспособное функциони¬рование и развитие того или иного субъекта на рынке товаров и услуг с учетом сoстoяния как внутреннeй, так и внешней среды
Marketing activities have been studied as the most important function of business which should provide sustainable, competitive functioning and development of an entity in the market of goods and services, taking into account the condition of both the internal and external environment.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8543
Appears in Collections:№ 13-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.