Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7721
Title: CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Степаненко Н. М.
Keywords: маркетинг
СRM-cистема
персоніфікація
лояльність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Степаненко Н. М. CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ / Н. М. Степаненко // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 85-87
Abstract: Досліджено через програмне забезпечення CRM (Customer Relationship Mana¬gement) необхідність індивідуального підходу до клієнта і персоніфікації компаній із продажу, щоб забезпечити умови лояльності клієнта під час сфокусованя уваги не на бізнес-процесах підприємства
Исследованы через программное обеспечение CRM (Customer Relationship Management) необходимость индивидуального подхода к клиенту и персонификации компаний по продаже, чтобы обеспечить условия лояльности клиента при сфокусированы внимание не на бизнес-процессов предприятия.
In article via software CRM (Customer Relationship Management) need an individual approach to the client and the personification of companies selling to ensure customer loyalty in terms of focused attention not on the business processes of the enterprise
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7721
Appears in Collections:№ 7-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.