Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9439
Назва: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the company
Автори: Лебеденко В. В.
Lebedenko V. V.
Теми: Стратегічне управління
міжнародна маркетингова діяльність
напрями удосконалення
ЗЕД
товари цивільного призначення
Стратегическое управление
международная маркетинговая деятельность
направления совершенствования
ВЭД
товары гражданского назначения
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Лебеденко В.В. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В.В. Лебеденко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретико-методичні аспекти стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства. На основі проведеного аналізу було розроблено заходи, які базуються на удосконаленні організаційної структури та рекламної стратегії для продукції цивільного призначення ДНВП «Об'єднання КОМУНАР» на ринку СНД.
Рассмотрены теоретико-методические аспекты стратегического управления международной маркетинговой деятельностью предприятия. Проанализирована финансово-хозяйственная деятельность предприятия. На основе проведенного анализа были разработаны мероприятия, основанные на совершенствовании организационной структуры и рекламной стратегии для продукции гражданского назначения ГНПП «Объединение КОМУНАР» на рынке СНГ.
The theoretical and methodological aspects of strategic management of international marketing activities of the enterprise. The financial and economic activity of enterprises has been analyzed. On the basis of the carried-out analysis developed measures was created by improvements in the organizational structure and advertising strategy for civilian products SSPE "Corporation KOMUNAR" in the CIS market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9439
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.