Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9439
Title: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the company
Authors: Лебеденко В. В.
Lebedenko V. V.
Keywords: Стратегічне управління
міжнародна маркетингова діяльність
напрями удосконалення
ЗЕД
товари цивільного призначення
Стратегическое управление
международная маркетинговая деятельность
направления совершенствования
ВЭД
товары гражданского назначения
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Лебеденко В.В. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / В.В. Лебеденко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Розглянуто теоретико-методичні аспекти стратегічного управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства. На основі проведеного аналізу було розроблено заходи, які базуються на удосконаленні організаційної структури та рекламної стратегії для продукції цивільного призначення ДНВП «Об'єднання КОМУНАР» на ринку СНД.
Рассмотрены теоретико-методические аспекты стратегического управления международной маркетинговой деятельностью предприятия. Проанализирована финансово-хозяйственная деятельность предприятия. На основе проведенного анализа были разработаны мероприятия, основанные на совершенствовании организационной структуры и рекламной стратегии для продукции гражданского назначения ГНПП «Объединение КОМУНАР» на рынке СНГ.
The theoretical and methodological aspects of strategic management of international marketing activities of the enterprise. The financial and economic activity of enterprises has been analyzed. On the basis of the carried-out analysis developed measures was created by improvements in the organizational structure and advertising strategy for civilian products SSPE "Corporation KOMUNAR" in the CIS market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9439
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.