Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7246
Назва: ОЦЕНКА РЕЗУЛЬТАТОВ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ
Автори: Биленко А. А.
Теми: реклама
экономическая эффективность рекламы и эффективность психологического воздействия
методы оценки рекламы
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Биленко А.А. Оценка результатов рекламной кампании / А.А. Биленко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 21 - 23
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено понятие эффективности рекламной кампании и причины проблем с определением эффекта, получаемого только от рекламной деятельности. Предложены методы и формулы эффективности отдельных показателей рекламы, по которым можно оценить целесообразность проведения рекламной кампании.
Розглянуто поняття ефективності рекламної кампанії та причини проблем з визначенням ефекту, що одержується тільки від рекламної діяльності. Запропоновано методи і формули ефективності окремих показників реклами, за якими можна оцінити доцільність проведення рекламної кампанії
The paper considers the concept of the effectiveness of advertising campaigns and causes of the problems with the identification of the effect obtained only from advertising. Methods and effectiveness formulas of selected advertising indicators are proposed to assess the appropriateness of the advertising campaign
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7246
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Биленко.pdf269,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.