Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/705
Title: СУТНІСТЬ БРЕНДИНГУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Уколова О. О.
Keywords: бренд
брендинг
торгова марка
конкурентні переваги
маркетинг на підприємстві
Issue Date: 2012
Citation: Колова О. О. сутність брендингу та його використання у діяльності вітчизняних підприємств / О. О. Уколова // Управління розвитком . 2012. №1. С.128-130
Abstract: Розглянуто сутність брендингу, його переваги і недоліки, вплив на споживачів і суспільство загалом. Визначено особливості застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку
The essence of branding, it’s advantages and disadvantages, the influence of branding on users and society on the whole are considered. The peculiarities of applying the concept of branding at the national market are identified
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/705
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.