Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/705
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУколова О. О.-
dc.date.accessioned2012-07-03T09:03:24Z-
dc.date.available2012-07-03T09:03:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКолова О. О. сутність брендингу та його використання у діяльності вітчизняних підприємств / О. О. Уколова // Управління розвитком . 2012. №1. С.128-130en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/705-
dc.description.abstractРозглянуто сутність брендингу, його переваги і недоліки, вплив на споживачів і суспільство загалом. Визначено особливості застосування концепції брендингу на вітчизняному ринкуen_US
dc.description.abstractThe essence of branding, it’s advantages and disadvantages, the influence of branding on users and society on the whole are considered. The peculiarities of applying the concept of branding at the national market are identifieden_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectмаркетинг на підприємствіen_US
dc.titleСУТНІСТЬ БРЕНДИНГУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.4en_US
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.