Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5287
Title: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Формирование международной маркетинговой стратегии предприятия
Formation of an international marketing strategy
Authors: Деревянко М. К.
Derevianko M. K.
Keywords: Маркетинг
стратегія
міжнародний маркетинг
маркетинг-мікс
маркетингова стратегія
міжнародний бізнес
стратегия
международный маркетинг
маркетинг-микс
маркетинговая стратегия
международный бизнес
Marketing
strategy
international marketing
marketing mix
marketing strategy
international business
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Деревянко М.К. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / М.К. Деревянко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Об'єктом дипломної роботи є стратегічне управління маркетингової діяльністю ДП «Завод хімічних реактивів» НТК «ІМК» НАНУ на міжнародному ринку. Премет дослідження полягає в формуванні стратегії міжнародного маркетингу на міжнародному ринку хімічних реактивів.
Объектом дипломной работы является стратегическое управление маркетинговой деятельностью ГП «Завод химических реактивов» НТК «ИМК» НАНУ. Предмет исследования состоит в формировании стратегии международного маркетинга на международном рынке химических реактивов.
The object of this thesis is the strategic management of marketing activity of State Plant for Chemical Reagents Scientific and Technological Corporation of «Institute for Single Crystals» of the National Academy of Sciences of Ukraine. The subject of study is the formation of an international marketing strategy in the international market of chemicals.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.