Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5287
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДеревянко М. К.-
dc.contributor.authorDerevianko M. K.-
dc.date.accessioned2014-02-12T08:10:58Z-
dc.date.available2014-02-12T08:10:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДеревянко М.К. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / М.К. Деревянко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287-
dc.description.abstractОб'єктом дипломної роботи є стратегічне управління маркетингової діяльністю ДП «Завод хімічних реактивів» НТК «ІМК» НАНУ на міжнародному ринку. Премет дослідження полягає в формуванні стратегії міжнародного маркетингу на міжнародному ринку хімічних реактивів.en_US
dc.description.abstractОбъектом дипломной работы является стратегическое управление маркетинговой деятельностью ГП «Завод химических реактивов» НТК «ИМК» НАНУ. Предмет исследования состоит в формировании стратегии международного маркетинга на международном рынке химических реактивов.en_US
dc.description.abstractThe object of this thesis is the strategic management of marketing activity of State Plant for Chemical Reagents Scientific and Technological Corporation of «Institute for Single Crystals» of the National Academy of Sciences of Ukraine. The subject of study is the formation of an international marketing strategy in the international market of chemicals.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectміжнародний бізнесen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectмаркетинг-миксen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectмеждународный бизнесen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectinternational businessen_US
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование международной маркетинговой стратегии предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of an international marketing strategyen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.