Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4739
Назва: MANAGEMENT OF MULTINATIONAL COMPANIES
Автори: Yaromenko L.
Теми: international management
corporations
business environment
cultural taboos
international culture
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Yaromenko L. MANAGEMENT OF MULTINATIONAL COMPANIES / L. Yaromenko // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 134 - 136
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problems of management of multinational companies. The specific management style of this type of companies was shown, the basic aspects of its distinctions from other styles were revealed. The necessity to learn certain cultural differences was stated.
Розглянуто проблеми менеджменту транснаціональних компаній. Показано специфічність стилю керування такими компаніями та головні риси, що відрізняють його від інших стилів менеджменту. Встановлено необхідність вивчення певних культурних особливостей.
Рассмотрены некоторые аспекты менеджмента транснациональных компаний. Определена специфика стиля управления такими компаниями и основные черты, отличающие его от других стилей руководства. Указана необходимость изучения определенных культурных различий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4739
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaromenko L. MANAGEMENT OF MULTINATIONAL COMPANIES.pdf197,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.