Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4499
Назва: Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Автори: Кулєшова Н. В.
Теми: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
концептуальна модель
модельний базис
економіко-математичні методи та моделі
Дата публікації: 2013
Видавництво: ВД "ИНЖЕК"
Бібліографічний опис: Кулєшова Н. В. Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. – 2013. – № 1. – С. 323–327.
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, який дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обґрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.