Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4499
Title: Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Кулєшова Н. В.
Keywords: маркетингова стратегія
туристичне підприємство
концептуальна модель
модельний базис
економіко-математичні методи та моделі
Issue Date: 2013
Publisher: ВД "ИНЖЕК"
Citation: Кулєшова Н. В. Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. – 2013. – № 1. – С. 323–327.
Abstract: В статті запропоновано модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, який дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обґрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей .
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.