Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4483
Назва: Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємств
Автори: Полякова О. Ю.
Кулєшова Н. В.
Теми: конкуренція
ринкова частка
класифікація
граф
мінімальні відстані
компактність
таксон
нечіткі множини
дискримінація
границя дискримінації
параметри
функція приналежності
Дата публікації: 2011
Видавництво: ИД «ИНЖЭК»
Бібліографічний опис: Полякова О. Ю. Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємств / О. Ю. Полякова, Н. В. Кулєшова // Бизнес Информ: науч. нформац. журнал. – Х.: ИД «ИНЖЭК».– 2011. – №5(1). – С.154–157.
Короткий огляд (реферат): В роботі запропонована блок-схема основних етапів побудови моделі нечіткої класифікації, що дозволяє отримати об’єктивні граничні градації таксонів та визначити реальних конкурентів туристичних підприємств. Для розбиття туристичних підприємств на таксони за рівнем ринкової долі в роботі пропонується використовувати метод - компактності. Показано результати реалізації моделі на прикладі м. Харкова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4483
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.