Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4483
Название: Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємств
Авторы: Полякова О. Ю.
Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: конкуренція
ринкова частка
класифікація
граф
мінімальні відстані
компактність
таксон
нечіткі множини
дискримінація
границя дискримінації
параметри
функція приналежності
Дата публикации: 2011
Издательство: ИД «ИНЖЭК»
Библиографическое описание: Полякова О. Ю. Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємств / О. Ю. Полякова, Н. В. Кулєшова // Бизнес Информ: науч. нформац. журнал. – Х.: ИД «ИНЖЭК».– 2011. – №5(1). – С.154–157.
Краткий осмотр (реферат): В роботі запропонована блок-схема основних етапів побудови моделі нечіткої класифікації, що дозволяє отримати об’єктивні граничні градації таксонів та визначити реальних конкурентів туристичних підприємств. Для розбиття туристичних підприємств на таксони за рівнем ринкової долі в роботі пропонується використовувати метод - компактності. Показано результати реалізації моделі на прикладі м. Харкова.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4483
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємств.pdf362,93 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.