Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4457
Название: Моделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова)
Авторы: Полякова О. Ю.
Кулєшова Н. В.
Ключевые слова: ринкова частка
туристичні підприємства
інформаційний простір ознак
показники туристичної діяльності
кластерний аналіз
кластер
модель з фіксованими ефектами
індивідуальні ефекти
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Моделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова) / Н. В. Кулєшова // Науковий інформаційний журнал «Бізнес Інформ». – 2010.– № 4(1). – С. 82–86.
Краткий осмотр (реферат): В роботі запропонована блок-схема алгоритму, що дозволяє всебічно оцінити ринкову долю туристичних підприємств. За допомогою кластерного аналізу проведена динамічна кластеризація, та визначені чотири основних класів туристичних підприємств за показником їх ринкової долі. На підставі панельних даних побудована модель оцінки ринкової долі туристичних підприємств з фіксованими ефектами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4457
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья.pdf303,49 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.