Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4457
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолякова О. Ю.-
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-11-21T09:28:45Z-
dc.date.available2013-11-21T09:28:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМоделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова) / Н. В. Кулєшова // Науковий інформаційний журнал «Бізнес Інформ». – 2010.– № 4(1). – С. 82–86.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4457-
dc.description.abstractВ роботі запропонована блок-схема алгоритму, що дозволяє всебічно оцінити ринкову долю туристичних підприємств. За допомогою кластерного аналізу проведена динамічна кластеризація, та визначені чотири основних класів туристичних підприємств за показником їх ринкової долі. На підставі панельних даних побудована модель оцінки ринкової долі туристичних підприємств з фіксованими ефектами.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectринкова часткаen_US
dc.subjectтуристичні підприємстваen_US
dc.subjectінформаційний простір ознакen_US
dc.subjectпоказники туристичної діяльностіen_US
dc.subjectкластерний аналізen_US
dc.subjectкластерen_US
dc.subjectмодель з фіксованими ефектамиen_US
dc.subjectіндивідуальні ефектиen_US
dc.titleМоделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8.012.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья.pdf303,49 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.