Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/429
Назва: РАЗРАБОТКА И ОБОСНОВАНИЕ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ
Автори: Брюхно С. Ю.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Брюхно С. Ю. Разработка и обоснование рекламной кампании на предприятии / С. Ю. Брюхно // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 47-48
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены реклама как главный инструмент продвижение товара на рынок и виды рекламы, с помощью которых можно повысить уровень конкурентоспособности и максимизировать прибыль предприятия.
Advertising is considered as the main tool of sales promotion; forms of advertising, you can use to improve the competitiveness and maximize profits are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/429
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.