Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/429
Title: РАЗРАБОТКА И ОБОСНОВАНИЕ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ НА ПРЕДПРИЯТИИ
Authors: Брюхно С. Ю.
Issue Date: 2012
Publisher: Видаництво ХНЕУ
Citation: Брюхно С. Ю. Разработка и обоснование рекламной кампании на предприятии / С. Ю. Брюхно // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 47-48
Abstract: Рассмотрены реклама как главный инструмент продвижение товара на рынок и виды рекламы, с помощью которых можно повысить уровень конкурентоспособности и максимизировать прибыль предприятия.
Advertising is considered as the main tool of sales promotion; forms of advertising, you can use to improve the competitiveness and maximize profits are considered.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/429
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.