Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4114
Назва: BUSINES-TO-BUSINESS MARKETING AND NEW MEDIA: SPECIFICS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES
Автори: Obernikhina O.
Теми: B2B
New Media
social networks
Marketing 2.0
Inbound Marketing
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Obernikhina О. BUSINES-TO-BUSINESS MARKETING AND NEW MEDIA: SPECIFICS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES / O. Obernikhina // Управління розвитком. - 2013. - №13. - С. 163 - 166
Короткий огляд (реферат): The B2B sector has been discussed and its specificity has been emphasized. This article highlights the importance of using new media, discusses the problems and shows the potential benefits due to which developing the social media strategy makes sense.
Розглянуто відносини типу "бізнес для бізнесу" та підкреслено їх специфіку. Доведено важливість використання нових засобів масової інформації. Описано проблеми і можливі вигоди, заради яких варто розробляти стратегію для соціальних медіа.
Рассмотрены отношения типа "бизнес для бизнеса" и подчеркнута их специфика. Доказана важность использования новых средств массовой информации. Описаны проб¬лемы и возможные выгоды, ради которых стоит разрабатывать стратегию для социальных медиа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4114
Розташовується у зібраннях:№13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Obernikhina O. BUSINES-TO-BUSINESS MARKETING AND NEW MEDIA_ SPECIFICS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES.pdf468,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.