Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3972
Название: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Величко А. А.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльності
оцінка ефективності маркетингової діяльності
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Величко А.А. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / А.А. Величко // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 158 - 160
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність поняття "ефективність маркетингової діяльності" та проаналізовано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства, а також проведено їх оптимальне поєднання.
Рассмотрена сущность понятия "эффективность маркетинговой деятельности" и проанализированы методические подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия, а также проведено их оптимальное сочетание.
The article considers the essence of the concept of "the effectiveness of marketing activity" and analyzes methodological approaches to the estimation of the efficiency of enterprise marketing activity as well as their optimal combination.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3972
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.