Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3972
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВеличко А. А.-
dc.date.accessioned2013-10-10T06:50:59Z-
dc.date.available2013-10-10T06:50:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВеличко А.А. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / А.А. Величко // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 158 - 160en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3972-
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття "ефективність маркетингової діяльності" та проаналізовано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства, а також проведено їх оптимальне поєднання.en_US
dc.description.abstractРассмотрена сущность понятия "эффективность маркетинговой деятельности" и проанализированы методические подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия, а также проведено их оптимальное сочетание.en_US
dc.description.abstractThe article considers the essence of the concept of "the effectiveness of marketing activity" and analyzes methodological approaches to the estimation of the efficiency of enterprise marketing activity as well as their optimal combination.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.titleМЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc[005.336.1:658.8]en_US
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.