Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3073
Назва: ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Сторожко О. О.
Теми: конкурентна стратегія
конкурентоспроможність продукції
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сторожко О. О. ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ / О. О. Сторожко // Управління розвитком. - 2013. №3. - С. 75-77
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні характеристики та наявні ризики загальних стратегій. На основі цього було обґрунтовано доцільність запропонованої найбільш ефективної конкурент¬ної стратегії, яка спрямована на підвищення рівня конкурентоспроможності продукції діяльності підприємств в галузі кондитерських виробів.
Рассмотрены основные характеристики и существующие риски общих стратегий. На основе этого была обоснована целесообразность предложенной наиболее эффективной конкурентной стратегии, которая направлена на повышение уровня конкуренто¬способности деятельности предприятий в области кондитерских изделий.
The basic characteristics and the risks of common strategies were examined. On this basis the expediency of the proposed most effective competitive strategy aimed at enhancing the competitiveness of enterprises in the field of confectionery was grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Розташовується у зібраннях:№3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.