Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3073
Title: ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Сторожко О. О.
Keywords: конкурентна стратегія
конкурентоспроможність продукції
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Сторожко О. О. ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ / О. О. Сторожко // Управління розвитком. - 2013. №3. - С. 75-77
Abstract: Розглянуто основні характеристики та наявні ризики загальних стратегій. На основі цього було обґрунтовано доцільність запропонованої найбільш ефективної конкурент¬ної стратегії, яка спрямована на підвищення рівня конкурентоспроможності продукції діяльності підприємств в галузі кондитерських виробів.
Рассмотрены основные характеристики и существующие риски общих стратегий. На основе этого была обоснована целесообразность предложенной наиболее эффективной конкурентной стратегии, которая направлена на повышение уровня конкуренто¬способности деятельности предприятий в области кондитерских изделий.
The basic characteristics and the risks of common strategies were examined. On this basis the expediency of the proposed most effective competitive strategy aimed at enhancing the competitiveness of enterprises in the field of confectionery was grounded.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3073
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.