Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3034
Назва: Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій
Інші назви: Эконометрические модели оценки эффективности разных видов рекламы в рамках маркетинговых коммуникаций
Ekonometricheskie models of estimation of efficiency of different types of advertising within the framework of marketings communications
Автори: Норік Л. О.
Гусаченко К. В.
Норик Л. А.
Гусаченко Е. В.
Norik L. O.
Gusachenko K. V.
Теми: ефективність
види реклами
оцінка рекламних заходів
економетрична модель
прибуток підприємства
эффективность
виды рекламы
оценка рекламных мероприятий
эконометрическая модель
прибыль предприятия
efficiency
types of advertising
estimation of promotional purposes
ekomometrik model
income of enterprise
Дата публікації: 2009
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Норік Л.О. Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій / Л.О. Норік, К.В. Гусаченко // Вісник НТУ «ХПІ»: Збірник наукових праць. - Х.: 2009. - № 36-1. – C. 97 – 102.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства
Рассматриваются способы оценки эффективности рекламы. Предложен и приведен пример реализации методического подхода к оценке эффективности рекламной деятельности предприятия на основе эконометрических моделей, которые позволяют обнаружить влияние комплекса разнообразных рекламных мероприятий на прибыль предприятия
The methods of estimation of advertising efficiency are examined. Offered and resulted example of realization of the methodical going near the estimation of efficiency of publicity activity of enterprise on the basis of econometrical models, that allows to define influence of promotional purposes on the income of enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3034
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.