Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3032
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Скришевська Т. А.
Теми: маркетингова діяльність підприємства
функціональні обов'язки
відділ маркетингу
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Скришевська Т.А. Організаційні аспекти маркетингової діяльності підприємства / Т.А. Скришевська // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 98 - 100
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні концепції організації служби маркетингу на підприємстві та розподіл обов'язків і завдань між виконавцями маркетингових функцій.
Рассмотрены основные концепции организации службы маркетинга на пред¬приятии и распределение обязанностей и задач между исполнителями маркетинговых функций.
The basic concepts of company marketing service and the distribution of responsibilities and tasks between the agents of marketing functions are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3032
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.