Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3032
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Скришевська Т. А.
Keywords: маркетингова діяльність підприємства
функціональні обов'язки
відділ маркетингу
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Скришевська Т.А. Організаційні аспекти маркетингової діяльності підприємства / Т.А. Скришевська // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 98 - 100
Abstract: Розглянуто основні концепції організації служби маркетингу на підприємстві та розподіл обов'язків і завдань між виконавцями маркетингових функцій.
Рассмотрены основные концепции организации службы маркетинга на пред¬приятии и распределение обязанностей и задач между исполнителями маркетинговых функций.
The basic concepts of company marketing service and the distribution of responsibilities and tasks between the agents of marketing functions are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3032
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.