Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2991
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ РОЗБІЖНОСТЕЙ У ПОЗИЦІОНУВАННІ БРЕНДА
Автори: Бурлака Т. Ю.
Теми: життєвий цикл бренда
привабливість ринку
капітал бренда
розбіжності
реальна та очікувана позиції марки
цінність бренда
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бурлака Т.Ю. Визначення розбіжностей у позиціонуванні бренда / Т.Ю. Бурлака // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 85 - 89
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття "життєвий цикл бренда", визначення його етапів залежно від привабливості ринку і капіталу бренда. Запропоновано в процесі встановлення розбіжностей між реальною та очікуваною позицією марки, в першу чергу, розглядати очікувану споживачами цінність бренда.
Рассмотрены понятие "жизненный цикл бренда", определение его этапов в зависимости от привлекательности рынка и капитала бренда. Предложено в процессе установ¬ления расхождений между реальной и ожидаемой позицией марки, в первую очередь, рассматривать ожидаемую потребителями ценность бренда.
The concept of "life cycle of the brand", the identification of its stages depending on the attractiveness of the market and brand equity are considered. It is proposed in the process of finding the differences between actual and expected position of the brand, first of all, to consider the expected by consumers value of the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2991
Розташовується у зібраннях:№2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурлака Т.Ю. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗБІЖНОСТЕЙ У ПОЗИЦІОНУВАННІ БРЕНДА.pdf351,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.