Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2991
Title: ВИЗНАЧЕННЯ РОЗБІЖНОСТЕЙ У ПОЗИЦІОНУВАННІ БРЕНДА
Authors: Бурлака Т. Ю.
Keywords: життєвий цикл бренда
привабливість ринку
капітал бренда
розбіжності
реальна та очікувана позиції марки
цінність бренда
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Бурлака Т.Ю. Визначення розбіжностей у позиціонуванні бренда / Т.Ю. Бурлака // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 85 - 89
Abstract: Розглянуто поняття "життєвий цикл бренда", визначення його етапів залежно від привабливості ринку і капіталу бренда. Запропоновано в процесі встановлення розбіжностей між реальною та очікуваною позицією марки, в першу чергу, розглядати очікувану споживачами цінність бренда.
Рассмотрены понятие "жизненный цикл бренда", определение его этапов в зависимости от привлекательности рынка и капитала бренда. Предложено в процессе установ¬ления расхождений между реальной и ожидаемой позицией марки, в первую очередь, рассматривать ожидаемую потребителями ценность бренда.
The concept of "life cycle of the brand", the identification of its stages depending on the attractiveness of the market and brand equity are considered. It is proposed in the process of finding the differences between actual and expected position of the brand, first of all, to consider the expected by consumers value of the brand.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2991
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.