Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29206
Назва: Інтелектуальна гра як засіб формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови
Автори: Іваніга О. В.
Теми: інтелектуальні ігри
англійська мова
студенти
функції
проведення ігор
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іваніга О. В. Інтелектуальна гра як засіб формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови / О. В. Іваніга // Інноваційна Педагогіка. – 2021. – Том 1. – Вип. 34. – С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль інтелектуальної гри як засобу формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови. На підставі аналізу наукової літератури представлено визначення інтелектуальної гри (індивідуально-особистісне або сумісне вирішення питань, яке вимагає продуктивного мислення в умовах хронометричного часового простору та включає елемент змагання). Установлено, що, незважаючи на різноманітні ігрові сценарії, інтелектуальні ігри здебільшого полягають у наданні відповідей на запитання. Визначено основні форми кінцевого продукту навчальної діяльності (пошук окремих одиниць об’єкта, яких не вистачає, установлення взаємозв’язків та співвідношень між об’єктами гри, систематизація, виявлення правил організації певної кількості об’єктів гри, трансформації, змінення й перетворення запропонованого матеріалу, імплікація, тобто прогнозування результатів у межах невизначеної запропонованої ситуації). Установлено, що інтелектуальні ігри сприяють формуванню не тільки індивідуальних умінь та навичок, але й формуванню колективних умінь і навичок, що підкреслює особливу значущість включення цієї методики у процес навчання студентів під час отримання освіти у вищих навчальних закладах. Проаналізовано основні функції гри, такі як навчальна (закріплення навчального матеріалу, що вивчався на заняттях за фахом, виявлення незрозумілих для себе моментів та їх опрацювання), комунікативна (уміння спілкуватися у колективі, правильно висловлювати власне бачення щодо тієї чи іншої наукової проблеми або явища, удосконалення усної практики з англійської мови), розважальна (створення комфорту та сприятливої атмосфери під час навчання, радість від здійснення навчальної діяльності), творча (розвиток фантазії, емоціональне сприйняття інформації), соціалізуюча (уміння спілкуватися у колективі), функція самореалізації та саморозвитку (можливість розкритися та відійти від стереотипів). Висвітлено досвід організації інтелектуальних ігор під час проведення занять з англійської мови («Що? Де? Коли?», «Реалії», «Вірю чи не вірю», «Підприємство»). Вважаємо, що інтелектуальні ігри сприяють формуванню умінь та навичок студентів та підвищенню мотивації щодо вивчення навчальної дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29206
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваніга_ІП., 34-1_2021_ст.67 - 70.pdf147,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.