Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІваніга О. В.-
dc.date.accessioned2023-03-27T14:02:17Z-
dc.date.available2023-03-27T14:02:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІваніга О. В. Інтелектуальна гра як засіб формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови / О. В. Іваніга // Інноваційна Педагогіка. – 2021. – Том 1. – Вип. 34. – С. 67-70.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29206-
dc.description.abstractУ статті висвітлено роль інтелектуальної гри як засобу формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови. На підставі аналізу наукової літератури представлено визначення інтелектуальної гри (індивідуально-особистісне або сумісне вирішення питань, яке вимагає продуктивного мислення в умовах хронометричного часового простору та включає елемент змагання). Установлено, що, незважаючи на різноманітні ігрові сценарії, інтелектуальні ігри здебільшого полягають у наданні відповідей на запитання. Визначено основні форми кінцевого продукту навчальної діяльності (пошук окремих одиниць об’єкта, яких не вистачає, установлення взаємозв’язків та співвідношень між об’єктами гри, систематизація, виявлення правил організації певної кількості об’єктів гри, трансформації, змінення й перетворення запропонованого матеріалу, імплікація, тобто прогнозування результатів у межах невизначеної запропонованої ситуації). Установлено, що інтелектуальні ігри сприяють формуванню не тільки індивідуальних умінь та навичок, але й формуванню колективних умінь і навичок, що підкреслює особливу значущість включення цієї методики у процес навчання студентів під час отримання освіти у вищих навчальних закладах. Проаналізовано основні функції гри, такі як навчальна (закріплення навчального матеріалу, що вивчався на заняттях за фахом, виявлення незрозумілих для себе моментів та їх опрацювання), комунікативна (уміння спілкуватися у колективі, правильно висловлювати власне бачення щодо тієї чи іншої наукової проблеми або явища, удосконалення усної практики з англійської мови), розважальна (створення комфорту та сприятливої атмосфери під час навчання, радість від здійснення навчальної діяльності), творча (розвиток фантазії, емоціональне сприйняття інформації), соціалізуюча (уміння спілкуватися у колективі), функція самореалізації та саморозвитку (можливість розкритися та відійти від стереотипів). Висвітлено досвід організації інтелектуальних ігор під час проведення занять з англійської мови («Що? Де? Коли?», «Реалії», «Вірю чи не вірю», «Підприємство»). Вважаємо, що інтелектуальні ігри сприяють формуванню умінь та навичок студентів та підвищенню мотивації щодо вивчення навчальної дисципліни.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтелектуальні ігриru_RU
dc.subjectанглійська моваru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.subjectфункціїru_RU
dc.subjectпроведення ігорru_RU
dc.titleІнтелектуальна гра як засіб формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мовиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іваніга_ІП., 34-1_2021_ст.67 - 70.pdf147,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.