Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28629
Title: Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємства
Authors: Пасько М. І.
Соломка А. К.
Keywords: виробник
споживач
маркетинг взаємовідносин
інновації
елементи маркетингу відносин
Issue Date: 2022
Citation: Пасько М. І. Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємства [Електронне видання] / М. І. Пасько, А. К. Соломка // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 502-505.
Abstract: Щоб залишатися конкурентоспроможним, сучасний бізнес повинен достатньо володіти інформацією про своїх клієнтів, розробляти нові бізнес-моделі, пропонувати нетрадиційні рішення. Активність підприємств у створенні й реалізації інновацій дає їм змогу діяти на випередження – формувати нові споживчі потреби, створювати нові ринкові сегменти. Тісний зв'язок інтересів виробників продукції з інтересами споживачів, дає підстави розглядати їх у взаємодії – як рівновигідний для обох сторін постійний обмін інформацією про нові можливості і нові потреби з розрахунку на плідне співробітництво у довгостроковій перспективі. Визначено, що основна ідея концепції маркетингу відносин або взаємодії (Relationship Marketing) відображає прагнення усіх суб’єктів ринку спільно вирішувати проблеми, пов’язані з виробництвом товарів і послуг. Виокремлено основні елементи маркетингу відносин. Сформульовано мету маркетингу взаємовідносин як створення ефективної маркетингової системи взаємодії, тобто переведення комунікацій зі споживачем на рівень особистісних взаємин. Визначено переваги реалізації клієнтоорієнтованих стратегій у рамках маркетингу відносин.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28629
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Пас_ко,_Соломка.pdf532,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.