Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28629
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.contributor.authorСоломка А. К.-
dc.date.accessioned2023-01-15T13:28:21Z-
dc.date.available2023-01-15T13:28:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПасько М. І. Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємства [Електронне видання] / М. І. Пасько, А. К. Соломка // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 502-505.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28629-
dc.description.abstractЩоб залишатися конкурентоспроможним, сучасний бізнес повинен достатньо володіти інформацією про своїх клієнтів, розробляти нові бізнес-моделі, пропонувати нетрадиційні рішення. Активність підприємств у створенні й реалізації інновацій дає їм змогу діяти на випередження – формувати нові споживчі потреби, створювати нові ринкові сегменти. Тісний зв'язок інтересів виробників продукції з інтересами споживачів, дає підстави розглядати їх у взаємодії – як рівновигідний для обох сторін постійний обмін інформацією про нові можливості і нові потреби з розрахунку на плідне співробітництво у довгостроковій перспективі. Визначено, що основна ідея концепції маркетингу відносин або взаємодії (Relationship Marketing) відображає прагнення усіх суб’єктів ринку спільно вирішувати проблеми, пов’язані з виробництвом товарів і послуг. Виокремлено основні елементи маркетингу відносин. Сформульовано мету маркетингу взаємовідносин як створення ефективної маркетингової системи взаємодії, тобто переведення комунікацій зі споживачем на рівень особистісних взаємин. Визначено переваги реалізації клієнтоорієнтованих стратегій у рамках маркетингу відносин.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвиробникru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectелементи маркетингу відносинru_RU
dc.titleМаркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Пас_ко,_Соломка.pdf532,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.