Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Назва: Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах
Автори: Бейгель М. Б.
Сорокіна Г. В.
Теми: історії
сторітелінг
рекламний ролик
інструмент впливу
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Бейгель М. Б. Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах / М. Б. Бейгель, Г. В. Сорокіна // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві:: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції до 31-ї річниці Незалежності України / упор. Ю. Р. Казімова.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – С. 15-17.
Короткий огляд (реферат): У публікації проаналізовано причини ефективності мистецтва розповідання історій як основного інструменту впливу на маси. Виявлено наявність сторітелінгу в 3 популярних українських рекламних роликах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бейгел__Марiя_Белла_тези.pdf105,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.