Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Title: Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах
Authors: Бейгель М. Б.
Сорокіна Г. В.
Keywords: історії
сторітелінг
рекламний ролик
інструмент впливу
Issue Date: 2022
Citation: Бейгель М. Б. Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах / М. Б. Бейгель, Г. В. Сорокіна // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві:: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції до 31-ї річниці Незалежності України / упор. Ю. Р. Казімова.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – С. 15-17.
Abstract: У публікації проаналізовано причини ефективності мистецтва розповідання історій як основного інструменту впливу на маси. Виявлено наявність сторітелінгу в 3 популярних українських рекламних роликах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бейгел__Марiя_Белла_тези.pdf105,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.