Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Название: Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах
Авторы: Бейгель М. Б.
Сорокіна Г. В.
Ключевые слова: історії
сторітелінг
рекламний ролик
інструмент впливу
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Бейгель М. Б. Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликах / М. Б. Бейгель, Г. В. Сорокіна // Інновації та особливості функціонування ЗМІ в демократичному суспільстві:: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції до 31-ї річниці Незалежності України / упор. Ю. Р. Казімова.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – С. 15-17.
Краткий осмотр (реферат): У публікації проаналізовано причини ефективності мистецтва розповідання історій як основного інструменту впливу на маси. Виявлено наявність сторітелінгу в 3 популярних українських рекламних роликах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28620
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бейгел__Марiя_Белла_тези.pdf105,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.