Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28605
Назва: Micro and macro approaches in the concept of doing business
Автори: Horbachevskyy N. P.
Murenets I. H.
Теми: concept of doing business
micro- and macro-approaches of research
corporate growth
organizational behavior
corporate strategy
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Horbachevskyy N. P. Micro and macro approaches in the concept of doing business / N. P. Horbachevskyy, I. H. Murenets // Economic journal. - Odessa polytechnic university., 2022. - № 2 (20). - Р. 5-10.
Короткий огляд (реферат): The concept of doing business combines the key principles of the organization of business processes, principles of relations with stakeholders and the company's growth prospects. A well-defined concept of doing business contributes to the development of key competences and strengthening the competitive position of companies. Are allocated micro- and macro-approaches to development of the concept of doing business. Micro- focuses on the organizational behavioral phenomena, the influence of individual and group characteristics on the achievement of organizational goals. Macro-approach is based on the principle of consistency, the integrity of the organization, issues of structure, culture, communication. Together they determine the path of the evolution of the firm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28605
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MICRO_AND_MACRO_APPROACHES_IN_THE_CONCEPT_OF_DOING_BUSINESS.pdf369,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.