Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28605
Название: Micro and macro approaches in the concept of doing business
Авторы: Horbachevskyy N. P.
Murenets I. H.
Ключевые слова: concept of doing business
micro- and macro-approaches of research
corporate growth
organizational behavior
corporate strategy
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Horbachevskyy N. P. Micro and macro approaches in the concept of doing business / N. P. Horbachevskyy, I. H. Murenets // Economic journal. - Odessa polytechnic university., 2022. - № 2 (20). - Р. 5-10.
Краткий осмотр (реферат): The concept of doing business combines the key principles of the organization of business processes, principles of relations with stakeholders and the company's growth prospects. A well-defined concept of doing business contributes to the development of key competences and strengthening the competitive position of companies. Are allocated micro- and macro-approaches to development of the concept of doing business. Micro- focuses on the organizational behavioral phenomena, the influence of individual and group characteristics on the achievement of organizational goals. Macro-approach is based on the principle of consistency, the integrity of the organization, issues of structure, culture, communication. Together they determine the path of the evolution of the firm.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28605
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MICRO_AND_MACRO_APPROACHES_IN_THE_CONCEPT_OF_DOING_BUSINESS.pdf369,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.