Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27557
Назва: Swot-аналіз стратегії розвитку в українській компанії на прикладі європейської компанії
Автори: Д’яченко М. О.
Теми: компанія «Сільпо»
компанія «Rewe»
Swot-аналіз
стратегічний менеджмент і маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Д’яченко М. О. Swot-аналіз стратегії розвитку в українській компанії на прикладі європейської компанії / М. О. Д’яченко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технологій: матер. ХXII Всеукр. щорічн. студент. наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Одеса, 22 квіт. 2021 р. — Одеса : ОРІДУ НАДУ при Президентові України, 2021. – С. 94-95.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються недоліки та переваги Українських компаній на прикладі компанії «Сільпо» у порівнянні з німецькою компанією «Rewe», з застосуванням сучасного методу порівняння «Swot-аналіз». Метою тез є встановлення рівня готовності Українських компаній на вихід у міжнародний ринок торгівлі. Показано, що на даний момент така компанія як «Сільпо» має усі можливості для виходу на європейський ринок торгівлі, що засвідчується тим що більшість показників, які представлені у Європейській компанії «Rewe», співпадають з українською компанією. Тобто можна засвідчити, що український ринок торгівлі зараз знаходиться на рівні міжнародного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27557
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Дьяченко_тези_н.кер. Лещінська.pdf8,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.