Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27557
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorД’яченко М. О.-
dc.date.accessioned2022-06-11T16:09:16Z-
dc.date.available2022-06-11T16:09:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationД’яченко М. О. Swot-аналіз стратегії розвитку в українській компанії на прикладі європейської компанії / М. О. Д’яченко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технологій: матер. ХXII Всеукр. щорічн. студент. наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Одеса, 22 квіт. 2021 р. — Одеса : ОРІДУ НАДУ при Президентові України, 2021. – С. 94-95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27557-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються недоліки та переваги Українських компаній на прикладі компанії «Сільпо» у порівнянні з німецькою компанією «Rewe», з застосуванням сучасного методу порівняння «Swot-аналіз». Метою тез є встановлення рівня готовності Українських компаній на вихід у міжнародний ринок торгівлі. Показано, що на даний момент така компанія як «Сільпо» має усі можливості для виходу на європейський ринок торгівлі, що засвідчується тим що більшість показників, які представлені у Європейській компанії «Rewe», співпадають з українською компанією. Тобто можна засвідчити, що український ринок торгівлі зараз знаходиться на рівні міжнародного.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомпанія «Сільпо»ru_RU
dc.subjectкомпанія «Rewe»ru_RU
dc.subjectSwot-аналізru_RU
dc.subjectстратегічний менеджмент і маркетингru_RU
dc.titleSwot-аналіз стратегії розвитку в українській компанії на прикладі європейської компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2 Дьяченко_тези_н.кер. Лещінська.pdf8,2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.