Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27487
Назва: The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantages
Автори: Iarmosh O.
Теми: global economy
international market
global strategy
standardization
global supply chain
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Iarmosh O. The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantages / O. Iarmosh // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матер. ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : тези допов. – Дніпро : Ун-т митної справи та фінансів, 2022. – Т. 1. – C. 88-90.
Короткий огляд (реферат): The paper considers the essence and features of the strategy of globalization in the international market, taking into account the country-oriented direction or standardization of activities. It is emphasized that firms that pursue a global standardization strategy focus on increasing profitability and profit growth by reaping the cost reductions that come from economies of scale, learning effects, and location economies. The main advantages and disadvantages of a globalization strategy are noted in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27487
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярмош ОВ Тези Міжнар.Інтер-конф. 2022- сторінки-88-90.pdf173,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.