Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25630
Назва: Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок
Автори: Чернуха Т. С.
Бунчикова Т. С.
Теми: міжнародний ринок
стратегія
конкурентоспроможність
форми виходу
консалтинг
проектування
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Чернуха Т. С. Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок / Т. С. Чернуха, Т. С. Бунчикова // Бізнес Інформ. ‒ №5. ‒ прийнято до друку (довідка №179 від 02.06.2021)
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у необхідності дослідження теоретичних та практичних аспектів щодо формування і вибору стратегії виходу господарюючих суб’єктів сфери консалтингу на міжнародний ринок та адаптації визначених закономірностей до модифікації кон’юнктури ринку. У статті досліджено тренди, характерні особливості та тенденції міжнародного ринку консалтингу у сфері технічного проектування та інжинірингу, окреслено ключові поняття галузі, наведено пропорції даного виду бізнесу, виявлено динаміку ринку консалтингових послуг з технічного обслуговування та консультування США та країн Європейського Союзу. У статті було проаналізовано фактори впливу на міжнародну політику консалтингової компанії з технічного проектування та інжинірингу та наведено блок-схему формування міжнародної стратегії виходу на світовий ринок. Визначено етапи формування стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок. Аналіз рівня залучення в ринок при різних стратегіях виходу на зовнішні ринки дозволив систематизувати стратегії виходу на зовнішні ринки за критеріями. У результаті дослідження було виділено нові вектори стратегічних підходів для діяльності консалтингової компанії на міжнародному ринку, проведено оцінку привабливості стратегічного зовнішньої бізнес-діяльності на основі методу Дельфі. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є обгрунтування стратегії розширення ринку, в рамках якого консалтингова компанія може адаптувати існуючі послуги для нових ринків. Подальший розвиток ери «консалтинг 4.0» взаємин може привести до заміщення традиційних консалтингових послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25630
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернуха Т.С._ Бунчикова Т_Наукова стаття.pdf345,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.