Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25630
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧернуха Т. С.-
dc.contributor.authorБунчикова Т. С.-
dc.date.accessioned2021-07-07T07:14:53Z-
dc.date.available2021-07-07T07:14:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧернуха Т. С. Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок / Т. С. Чернуха, Т. С. Бунчикова // Бізнес Інформ. ‒ №5. ‒ прийнято до друку (довідка №179 від 02.06.2021)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25630-
dc.description.abstractМета статті полягає у необхідності дослідження теоретичних та практичних аспектів щодо формування і вибору стратегії виходу господарюючих суб’єктів сфери консалтингу на міжнародний ринок та адаптації визначених закономірностей до модифікації кон’юнктури ринку. У статті досліджено тренди, характерні особливості та тенденції міжнародного ринку консалтингу у сфері технічного проектування та інжинірингу, окреслено ключові поняття галузі, наведено пропорції даного виду бізнесу, виявлено динаміку ринку консалтингових послуг з технічного обслуговування та консультування США та країн Європейського Союзу. У статті було проаналізовано фактори впливу на міжнародну політику консалтингової компанії з технічного проектування та інжинірингу та наведено блок-схему формування міжнародної стратегії виходу на світовий ринок. Визначено етапи формування стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринок. Аналіз рівня залучення в ринок при різних стратегіях виходу на зовнішні ринки дозволив систематизувати стратегії виходу на зовнішні ринки за критеріями. У результаті дослідження було виділено нові вектори стратегічних підходів для діяльності консалтингової компанії на міжнародному ринку, проведено оцінку привабливості стратегічного зовнішньої бізнес-діяльності на основі методу Дельфі. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є обгрунтування стратегії розширення ринку, в рамках якого консалтингова компанія може адаптувати існуючі послуги для нових ринків. Подальший розвиток ери «консалтинг 4.0» взаємин може привести до заміщення традиційних консалтингових послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectформи виходуru_RU
dc.subjectконсалтингru_RU
dc.subjectпроектуванняru_RU
dc.titleСтратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чернуха Т.С._ Бунчикова Т_Наукова стаття.pdf345,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.