Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Назва: Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін
Автори: Ушкальов В. В.
Теми: управлінська компетентність
дистанційна освіта
метапрограми
метапрограмне профілювання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ушкальов В. В. Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін / В. В. Ушкальов // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. інтернет-конф., 25 бер. 2021 р. : тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 99-102. URL : https://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2342
Короткий огляд (реферат): Оптимізація дистанційного навчання в умовах зростаючої діджиталізації суспільства становить актуальне завдання сучасного етапу розвитку системи освіти: відповідаючи викликам щодо раціоналізації управління постійно зростаючими інформаційними масивами, дистанційне навчання містить широкі можливості щодо індивідуалізації, автономізації, масштабування та забезпечення високої варіативності навчального процесу. Визначено, що автономність та відповідальність студента забезпечує комплекс особистісних когнітивно-перцептивних особливостей, структура яких обумовлює загальний рівень мотивації та вольових зусиль, що докладаються в процесі самостійної роботи над навчальним матеріалом. Вибір форм зворотного зв'язку для забезпечення оптимальної навчальної поведінки має обумовлюватися психологічним типом студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов_тези.pdf148,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.