Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Title: | Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін |
Authors: | Ушкальов В. В. |
Keywords: | управлінська компетентність дистанційна освіта метапрограми метапрограмне профілювання |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Ушкальов В. В. Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін / В. В. Ушкальов // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. інтернет-конф., 25 бер. 2021 р. : тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 99-102. URL : https://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2342 |
Abstract: | Оптимізація дистанційного навчання в умовах зростаючої діджиталізації суспільства становить актуальне завдання сучасного етапу розвитку системи освіти: відповідаючи викликам щодо раціоналізації управління постійно зростаючими інформаційними масивами, дистанційне навчання містить широкі можливості щодо індивідуалізації, автономізації, масштабування та забезпечення високої варіативності навчального процесу. Визначено, що автономність та відповідальність студента забезпечує комплекс особистісних когнітивно-перцептивних особливостей, структура яких обумовлює загальний рівень мотивації та вольових зусиль, що докладаються в процесі самостійної роботи над навчальним матеріалом. Вибір форм зворотного зв'язку для забезпечення оптимальної навчальної поведінки має обумовлюватися психологічним типом студента. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353 |
Appears in Collections: | Статті (ЕПОБ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ушкальов_тези.pdf | 148,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.