Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Title: Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін
Authors: Ушкальов В. В.
Keywords: управлінська компетентність
дистанційна освіта
метапрограми
метапрограмне профілювання
Issue Date: 2021
Citation: Ушкальов В. В. Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін / В. В. Ушкальов // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. інтернет-конф., 25 бер. 2021 р. : тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 99-102. URL : https://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2342
Abstract: Оптимізація дистанційного навчання в умовах зростаючої діджиталізації суспільства становить актуальне завдання сучасного етапу розвитку системи освіти: відповідаючи викликам щодо раціоналізації управління постійно зростаючими інформаційними масивами, дистанційне навчання містить широкі можливості щодо індивідуалізації, автономізації, масштабування та забезпечення високої варіативності навчального процесу. Визначено, що автономність та відповідальність студента забезпечує комплекс особистісних когнітивно-перцептивних особливостей, структура яких обумовлює загальний рівень мотивації та вольових зусиль, що докладаються в процесі самостійної роботи над навчальним матеріалом. Вибір форм зворотного зв'язку для забезпечення оптимальної навчальної поведінки має обумовлюватися психологічним типом студента.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ушкальов_тези.pdf148,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.