Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24330
Назва: | Дизайн-мислення як спосіб перетворення математики у робочий інструмент майбутніх менеджерів |
Автори: | Лебедєв С. С. |
Теми: | дисципліни математичного спрямування форми активізації навчання дизайн-мислення креативність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Лебедєв С. С. Дизайн-мислення як спосіб перетворення математики у робочий інструмент майбутніх менеджерів / С. С. Лебедєв. // ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання» : збірник тез ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28–29 жовт. 2020 р.: тези допов. – Глухів, 2020. – С. 156. |
Короткий огляд (реферат): | На прикладі викладання дисциплін математичного спрямування наведено результати досвіду щодо імплементації методики дизайн-мислення в процесі підготовки фахівців у галузі економіки та менеджменту. Для розвитку у студентів здатності до креативного мислення використовувалися такі форми активізації навчання, як дебати, ділові ігри, кейси тощо. Застосування дизайн-мислення при вивченні базових дисциплін математичного спрямування дозволяє студентові краще розуміти, як саме можна реалізовувати набуті знання при розв’язанні реальних проблем керування економічними процесами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24330 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ВМЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Лебелeв_Дизайн-мислення.pdf | 336,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.