Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24330
Title: Дизайн-мислення як спосіб перетворення математики у робочий інструмент майбутніх менеджерів
Authors: Лебедєв С. С.
Keywords: дисципліни математичного спрямування
форми активізації навчання
дизайн-мислення
креативність
Issue Date: 2020
Citation: Лебедєв С. С. Дизайн-мислення як спосіб перетворення математики у робочий інструмент майбутніх менеджерів / С. С. Лебедєв. // ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання» : збірник тез ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28–29 жовт. 2020 р.: тези допов. – Глухів, 2020. – С. 156.
Abstract: На прикладі викладання дисциплін математичного спрямування наведено результати досвіду щодо імплементації методики дизайн-мислення в процесі підготовки фахівців у галузі економіки та менеджменту. Для розвитку у студентів здатності до креативного мислення використовувалися такі форми активізації навчання, як дебати, ділові ігри, кейси тощо. Застосування дизайн-мислення при вивченні базових дисциплін математичного спрямування дозволяє студентові краще розуміти, як саме можна реалізовувати набуті знання при розв’язанні реальних проблем керування економічними процесами.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24330
Appears in Collections:Статті (ВМЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Лебелeв_Дизайн-мислення.pdf336,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.