Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23425
Назва: Self-control as a Marker of Foreign Languages Modern Teaching
Автори: Kovalova K. L.
Теми: self-control
self-evaluation
components of self-control
forms of self-control
classification of self-control
stages of self-control formation
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Kovalova K. L Self-control as a Marker of Foreign Languages Modern Teaching / K. L Kovalova // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів : матеріали міжнар. наук.-практ. семінару, 6 груд. 1919 р. – Х. : [Вид-во Іванченка І. С.], 2019. – С. 171-175.
Короткий огляд (реферат): The article defines the role and significance of self-control in the process of teaching a foreign language in universities, examines various approaches in determining the essence of the phenomenon of self-control, substantiates the need for self-control in the learning process, identifies the types and components of self-control, identifies its forms and classifications, examines the stages and levels of self-control formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23425
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Ковальова.pdf833,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.