Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23121
Назва: Iвент-менеджмент: вплив національної культури
Автори: Близнюк Т. П.
Теми: івент-менеджмент
національна культура
культурні фактори
шостифакторна модель Г. Хофстеде
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Близнюк Т. П. Iвент-менеджмент: вплив національної культури / Т. П. Близнюк // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 206–209.
Короткий огляд (реферат): В даному дослідженні проаналізовано вплив національної культури на особливості організації та проведення подій (корпоративних свят, маркетингових заходів, тренінгів, конференцій і семінарів) в межах конкретної компанії. Проаналізовано вплив кожного з культурних факторів шостифакторної моделі Г. Хофстеде: «дистанція влади»; «співвідношення індивідуалізму і колективізму»; «співвідношення мужності і жіночності»; «уникнення невизначеності»; «часова орієнтація»; «орієнтація на задоволення чи на обмеження», та визначено вплив кожного з них на персонал компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23121
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк_.pdf400,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.